Amit ide is le kell irnom

2011.06.11. 07:42

Úgy érzem ide is le kell irnom azoknak, akik nem régota ismernek, hanem pl pár napja. Nem tudom nekik feltünt-e hogy a beszédem kicsit rossz. Valamiért néha mást mondok mint amit akarok, és nem tudom kifejezni hogy mire gondolok. Sokat olvasok, tehát nem a "szókincsem"-el van a gond, hanem más szót használok mint amit akarnék. Sok a "öööö" és lassan beszélek. Sokáig gondolkodom emiatt hogy jól mondjam amit akarok. Gondoltam leirom nektek hogy tudjátok, és igy nézzétek a videókat hogy néha eléggé szégyellem magam a hibák miatt. Igaz kivághatnám, utó munkákkal de nem szeretném. Tisztán látszodjon hogy mit fejlödtem "^^" Irjátok le szerintetek nagyon feltünö vagy nem? Mert ha igen akkor nagyon össze kapom magam. Amúgy is a következő videómban elfogom tervelni mit mondok. Mert idegesit mostmár. Tehát a köv videóban hibátlan k*** jó videó jön! XD

A bejegyzés trackback címe:

https://elektrohun.blog.hu/api/trackback/id/tr842974589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minecraftking 2011.06.11. 09:46:54

Hello! A youtuben jaccca777 -vagyok, minden vididet megnéztem, és szerintem nem túl feltűnőek a "beszédhibáid" vagy hogy mondjam.. :D az viszont jó, hogy elterveled, felírod amit mondasz... Jöhetnek még jó videók :D
süti beállítások módosítása