Hát mostanság nagyon sok kérdés jön felém. Nagy része felém szól, (velem kapcsolatosk érdések) kisebb része Techikai (Fraps, videó kártyák..) Többen kérdik a tf2-eredeti nekem, vagy letöltöttem. A tf2-t ingyen letöltöttem steamról vagy megvettem a boltban. Mindegyikre ott a válasz kommentekben, és még a videóban is elmondtam. Gondolkozzatok egy kicsit, vagy pedig nézzétek végig a videót legalább és akkor kommenteljetek mert picit kímélhetnétek ezekkel a kérdésekben. A legkínosabb amikor ezt a kérdést kapom:

Elektro a fraps-et beállitottam, de nem indul el és nem tudom hogyan inditsam el. De a F9-re van állitva a elinditása.

 

Whoa. Nemrégiben ilyen levelet kaptam. Szerintem inkább elsem mondom kitöl mert nem akarom szégyenbe hozni.
A másik akit nagyon szeretek:
 
Elektro honnan tudom letölteni a frapsot?
 
Ezzel van tele a postaládám. Nem akarok válaszolni erre, csak ennyit: Ok adok linket ezt használd: www.google.hu
Ha még mindig nem érteni valaki: Használd a googlet írd be amit akarsz, és megtalálod.
Hm... Gyanús kérdések jönnek
 
Mkor kezdted a videózást?
Miért kezdted?
MI inspirált?
Miért kezdted?
MIért?
miért?
miéééééééééért?
 
Áh ezt hadjuk. Nem igazán szeretném megosztani azt amin én átmentem videók szempontjából, egyetlen egy embernek (stan-on kivül ő végig is követte) mondtam el. Ha olvassa tudni fogja hogy rá gondolok. 
 
Tehát amiket nem kérek:
 
Fraps honnan tölthető le? - www.google.hu
Steam honnan tölthető le? - www.google.hu
Mikor kezdted a videózást? - Egy ember tudja.
Miért kezdted? - Én tudom csak.
Hogyan állitsam be a frapsot? - könnyen.
Lesz még minecraft? - Problémák miatt nem lesz sokáig. - Egy ember tudja miért. Neki sok mindent kifejtettem. Sokat is segített. Köszönöm :) (Többek közt köszönöm Stan-nak a sok jó évet, de lehet hogy soha többé nem tudok vele beszélni. Ő aki inspirált legjobban a videózásra, és aki régen segített. Igen akkor kifejtem. Régen stan sokat segített. (akkoriban egyetlen aki segített.) Köszönöm neked is ha olvasod ezt!)
 
KB ennyi.
 
Tehát nem kéne ilyen kérdések többet.
Még egy ami fog jönni:
 
Hogyan jött ide aki segített neked abba a témába hogy mivel tele a cipőd?
 
- Egyszerű. Érzékeny hangulatomban vagyok XD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elektrohun.blog.hu/api/trackback/id/tr73042417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása