A "Nagy" Project.

2011.09.12. 18:03

Szasztok

Egy Játék tesztelős videón dolgozom, ami már sok időt fog igénybe venni. Olyan mint a Wazzup, Csak ezt nem oda szánom. És ezt nyilván nem movei makerben csapom össze, és HD-ban kell majd renderelnem, ahoz meg ki kell vennem a legjobb alkalmat. (Tudni illik egy gép van a házban XD) Annyit mondok el, hogy ez a minecraft 1.8 (kevésbé) részletes bemutatása lesz, és élmény beszámolója. Pontozás nem lesz mivel BETA Bármi változhat még! Tehát itt adok a grafikára 2 pontot, ozt amikor kijön full HD grafja lesz (nem valószínű) akkor kicsit elszámoltam XD 

A videó elkészítési folyamatja, és mik vannak kész:

1. Ötlet: FAIL%

2.Felvétel: FAIL%

3. Szerkesztés, effect, stb... FAIL%

4. Szinkron: FAIL%

5. Render: FAIL%

6. Feltöltés: FAIL%

ÖSSZ: FAIL%

----------------------------

NEW

Amikor a videót rendereltem, a Sony Vegas Partícióját MAGAS-ra tettem, hogy gyorsabb legyen. (értsd: A ram elosztást a sony vegasnal nagyobbra vettem) Sajnos egy kék halált kaptam. A kék halálban MINDEN a (D) meghajtóról eltünt. A rendszer külön Partíción volt (C) Rendszer vissza állítást nem akarok csinálni, tehát erröl ennyit.

A bejegyzés trackback címe:

https://elektrohun.blog.hu/api/trackback/id/tr993221301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása